Тридцять років української науки: святкові підсумки

Увага! Текст містить дозу сарказму, близьку до летальної

Semen Yesylevskyy
3 min readAug 21, 2021
Українська наука, яка 30 років готується до стрімкого злету.

Disclaimer: цей текст є саркастичною сатирою, а то раптом до когось це не дійде…

Тридцять років незалежності. Кругла дата, всі підбивають підсумки, розмірковують над тим, що Україні вдалося, а що не дуже.

Нам вдалося вижити, зберегти державу та незалежність, не здатися агресору, заявити про себе в світі. Але, як завжди, є й купа негативних моментів. Я навіть не буду починати про нереформовані суди, тотальну корупцію та недореформовану медицину. Я хочу трохи порозмірковувати про досягнення України в сфері науки. Я не буду торкатися конкретних наукових результатів. Натомість, я хочу, щоб ви подивилися на картину в цілому і відчули гордість за державницький підіхід до системної розбудови наукової галузі.

22 роки з 30 років незалежності я працюю в українській науці, починаючи зі студента на пів-ставки і по всіх щаблях до доктора наук та провідного наукового. Дистанція достатньо велика, щоб побачити тренди та відслідкувати зміни. Чого ж досягла Україна за цей час в галузі науки?

Найвеличніші досягнення

Спочатку наші найбільші та найвидатніші, досягнення:

  1. Престиж наукової роботи знищено. Повністю та…

--

--

Semen Yesylevskyy

PhD, Doctor of Sciences, researcher in the area of molecular dynamics and drug discovery. CSO of Receptor.AI. https://t.me/semen_yesylevskyy